OCH HON HAR GJORT DET IGEN.

2012-01-23 @ 22:42:30





Stråkarr och Aliens march!

2012-01-23 @ 11:16:17
Igårkväll satt jag och kämpade med ett stråkarr till den lite mindre proddade låten. Kommer nog bli en intressant mix. Låten kommer ha både electro feeling och akustiskt stråk. Låten jag har valt att lägga stråkarr på är denhär ("Barbie har ätit upp min vän") , om ni är nyfikna! ;) Senare tittade Henke förbi och vi improviserade fram nångonslags cyberrymd-låt, som fick heta "Aliens march"...

Idag har jag tagit en låång frukost stund, och gud, nu är det snart lunch.





Crunchy mind - Tjuvlyssna!

2012-01-17 @ 23:49:00
I vår har vi ett projekt att vi ska spela in en skiva. Tanken är att vi ska öva på allt ifrån att producera proffsigt och effektivt till att göra press release och ha release party. Det blir två låtar, varav den ena kommer ha ett större arr. Här är låten som kommer få det mastigaste arret. Allting är inte riktigt klart ännu. men här kommer en liten tjuvlyssning för den som vill! ;)


Pilla på slajmet!

2012-01-15 @ 23:41:18
Fullt ös medvetslös! Vårterminen är fullsmockad med projekt i form av skivinspelning och konserter. Ska bli super kul men känner mig samtidigt helt skräckslagen. Men något jag har lärt mig på sista tiden är att det när man är ordentligt skitnödigt livrädd.. som man utvecklas som mest. Ibland utmanar jag mig själv lite genom att tänka såhär: "Hur kan jag lösa denhär uppgiften på för sätt för att känna mig maximalt obekväm", dock är det ett fruktansvärt obekvämt vis att jobba på, men för mig funkar det verkligen att pilla på slajmet och verkligen förstå att det inte är farligt och att jag klarar det fint!




"Hur kan jag lösa denhär uppgiften på för sätt för att känna mig maximalt obekväm"



Ett gott skratt

2012-01-05 @ 21:37:46
Stötte på en länk som gav mig en rolig stund.

Tänk va tiden går och modet ändras..
och kommer tillbaka!






Happy New Year!

2012-01-01 @ 17:14:03

En av mina vänner på fb hade lagt upp en så skön seriesnutt...





RSS 2.0