Stråkarr och Aliens march!

2012-01-23 @ 11:16:17
Igårkväll satt jag och kämpade med ett stråkarr till den lite mindre proddade låten. Kommer nog bli en intressant mix. Låten kommer ha både electro feeling och akustiskt stråk. Låten jag har valt att lägga stråkarr på är denhär ("Barbie har ätit upp min vän") , om ni är nyfikna! ;) Senare tittade Henke förbi och vi improviserade fram nångonslags cyberrymd-låt, som fick heta "Aliens march"...

Idag har jag tagit en låång frukost stund, och gud, nu är det snart lunch.





Komentarer
Postat av: Katarina

Sv: jag jobbar med kreditvärdighet hos företag. Kör extra som gyminstruktör och fotar lite också ;)

2012-01-23 @ 17:50:19
URL: http://brakatarina.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0