I Will Always Be Your Soldier

2011-12-12 @ 20:01:17
Saknar min underbara vän Nelly. Vi har delat både de ena och det andra. För några dagar sedan var det en vän här i Bollnäs som frågade hur det kommer sig att jag och Nelly blev så bra vänner. Egentligen var alla odds emot. Första månaden i samma klass blev Nelly ihop med en kille som dumpat mig några månader innan. Men snart fick Nelly problem med killen som, när allt kommer omkring, inte var något att hänga i julgranen. Det var någonstans här vi fann varann. Det visade sig att Nelly, som jag i början tyckte var en dum fjortis och för övrigt var oerhört avundsjuk på, skulle komma att bli en av dem jag aldrig tänker släppa.

It takes two to tango.


Här är vi på projektet i 2:an




Komentarer
Postat av: N E L L Y

åh men gummsi! Vad du är söt! :') Det här behövdes mer än du anar. Jag saknar dig så mycket, och du är en av de få personer jag är helt säker på att jag inte kommer släppa. Finns alltid här för dig, det hoppas jag att du vet :) Puss! <3

2011-12-13 @ 00:34:39
URL: http://nnahlbom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0