Så kan det gå

2011-12-02 @ 00:51:24
Här är en teoriuppgift jag hade i veckan. Uppgiften var att göra en låt med skeva takter och taktartsbyte.
Tolkning av handlingen låter jag var och en göra sin egen.

Nu ska jag passa på att gå och lägga mig när folket i rummet brevid äntligen lagt av att spela bastuba.. herregud.



Hon hade skönhet man inte kunde se.
Men de var ingenting värt.

Här är dom andra vi är alla samma.
Oskriven regel är de.
Vad är det då för idé.

Om ingenting jag säger nu, ingenting jag gör spelar någon roll.
Om ingenting jag säger nu, ingenting jag gör nånsin gör skillnad.
Vad är det då för idé med nånting alls.
Om ingenting jag säger nu, ingenting jag gör spelar någon roll.
Om ingenting jag säger nu, ingenting jag gör nånsin hör hit.
Vad är det då för idé med nånting alls.

Stilla ingenting är orättvist.
Det är i alla fall va du försöker intala dig.

Om du vore jag, om jag va du. Hade de varit annorlunda.
Men det är ju inget tvivel, du är störst bäst och otillfredsställd.
Vad är det då för idé.

Min mun sa nej, nej, nej medan mina ögon sa ja.
Och vad tänkte jag på egentligen när jag tog den
korta tjolen istället.

ha, ha, ha så kan de gå.

Komentarer
Postat av: Micaela

Du är så otroligt begåvad min vän, och jag saknar dig tusen mycket! <3

2011-12-14 @ 17:48:53
URL: http://micaelabergne.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0