En singer-songwriters vardag

2011-12-01 @ 21:17:42
Hej och välkommen! Kul att just DU hittat hit.. om nu någon nånsin gör det alltså!

Jag heter Erica och jag håller på med precis det jag vill, nämligen musik och förhoppningsvis gör jag detta resten av min tid på detta roterande klot. Den som lever får se! Jag är för tillfället bosatt i Bollnäs där jag pluggar singer-songwriting. Att göra musik har på kort tid blivit mitt absolut största intresse. Såklart har ju musiken i allmänhet hängt med länge, men just de personliga musikskapandet är relativt nytt för mig. Så jag är tacksam för feedback.

När man håller på med något som kan tyckas såhär flummigt som artisteri så kan det kännas skönt att få svart på vitt att man faktiskt producerat någonting. För det finns dagar det känns som om man inte lyckats åstakomma någonting vettigt all. Så känner förmodligen alla emellanåt men på så sätt tänker jag att lite småbloggande skulle göra nytta. Lite som en loggbok i vardagen om du förstår!

Här kommer jag dela med mig av lite av varje från min vardag i bilder och musik. Förmodligen kommer jag tycka till en hel del också! Ni får svälja det med hull och hår eller plocka russinen ur kakan, passar det inte alls så ses vi förmodligen inte mer och då säger jag tack och adjö redan nu. Annars, på återseende!



När antagningsbeskedet kom i våras var jag som en galen person som vunnit på lotto...



Komentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0