"Vi behöver ha tråkigt ibland"

2011-12-18 @ 13:51:10

Idag ska jag packa mina väskor och skura mitt golv för sen bär det av hemmåt. De flesta på internatet har redan åkt men det var skönt att stanna lite extra för att pusta ut. Att vara för sig själv är något alla behöver och något som jag borde bli betydligt bättre på. Som att ta en promenad i tystnad till exempel. Förut kunde jag nästa inte gå någonstans ensam eller med musik i öronen. Igår slog de mig hur skönt det var. Det är som min sköna vän Petra säger: "Vi behöver ha tråkigt ibland, oftast har vi alldeles för roligt" . Kan låta krasst men de finns en poäng, vi behöver pauser att bearbeta alla intryck.



Komentarer
Postat av: bexollila.

haha tack eller ngt :D

2011-12-18 @ 14:32:09
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: angelica

Så sant!



Och tack för din fina kommentar. Hoppas du får en fin start på veckan!

2011-12-19 @ 07:54:55
URL: http://angeliqe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0